0229 58 12 32
  Niet beschikbaar

Sluiten  
stdClass Object
(
    [article_layout] => 
    [show_title] => 
    [link_titles] => 
    [show_tags] => 
    [show_intro] => 
    [info_block_position] => 
    [info_block_show_title] => 
    [show_category] => 
    [link_category] => 
    [show_parent_category] => 
    [link_parent_category] => 
    [show_associations] => 
    [show_author] => 
    [link_author] => 
    [show_create_date] => 
    [show_modify_date] => 
    [show_publish_date] => 
    [show_item_navigation] => 
    [show_icons] => 
    [show_print_icon] => 
    [show_email_icon] => 
    [show_vote] => 
    [show_hits] => 
    [show_noauth] => 
    [urls_position] => 
    [alternative_readmore] => 
    [article_page_title] => 
    [show_publishing_options] => 
    [show_article_options] => 
    [show_urls_images_backend] => 
    [show_urls_images_frontend] => 
)

Bezorging

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen betreft "bezorging".

Andere meest gestelde vragen vindt u onder:

Wat zijn de verzendkosten bij een bestelling?

  • 1 t/m 5 producten - €4,99 (per product)
  • 6 producten tot 1 pallet - €3,49 (per product)
  • Vanaf 1 pallet - €0,99 (per product)

Accessoires

  • Vanaf een zak Hartog paardenvoer gratis verzending
  • Vanaf 3 producten gratis verzending
  • Onder de €10,- geen accessoires alleen te bestellen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De staat van jouw bestelling wordt in je orderbevestiging weergeven. De bestelling wordt verzonden wanneer de producten op voorraad zijn.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wie de bestelling bezorgt hang af van de bestelling.  DPD zal de bestelling bezorgen wanneer je niet beschikt over een btw nummer en/of grootverbruiker of dealer bent.

Ben je wel dealer en/of grootverbruiker? Neem dan contact met ons op zodat wij een offerte voor jou op kunnen stellen.

Waar kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt jouw bestelling volgen doormiddel van "Track & Trace". Hier ontvangt een e-mail van wanneer je een bestelling heeft geplaatst.

Wat gebeurd er met mijn bestelling wanneer ik niet thuis ben?

Wanneer je niet thuis bent op het moment dat de bestelling bezorgd wordt zal de pakketdienst (DPD) het nog twee keer proberen om de producten bij jou af te leveren. In het geval dat je ook bij die pogingen niet thuis bent zal de bestelling afgeleverd worden bij een DPD afhaalpunt in de buurt, waar je de bestelling kunt ophalen.

In het geval van een pellet bestelling zal er opnieuw een afspraak gemaakt moeten worden om een bezorgmoment in te plannen. 

Wat is de levertijd?

Normaal gesproken wordt uw pakket binnen 2 werkdagen bezorgt op het aangegeven adres. Loopt dit anders? Neem dan contact met ons op.

Kunnen jullie ook in het buitenland leveren?

Op dit moment kan er enkel, naast Nederland, naar Duitsland geleverd worden. De levertijden zijn hiervoor hetzelfde als die voor Nederland.

Om de bestelling in een ander land dan Nederland te laten bezorgen vul je heel simpel gewoon het desbetreffende land in bij de adresgegevens wanneer je besteld.

FaLang translation system by Faboba

Gerelateerde producten

Hartog reviews - Klantervaringen

Hartog reviews - beste paardenvoer

Actie

Actie

Actie

Actie

Actie

Actie

Actie

Actie

Actie

Actie

Actie

Actie

Actie

Actie

Actie

Actie

Actie

Actie

Actie